torsdag, maj 14, 2009

Om jag ändå bodde i Runemo

Måste passa på att tacka för den sjuka pepp som uppstod på Håll ihop igår. Det var sjukt najjs att så många är intresserade av BLNZ indiescen. Tack också till Klubb Håll ihop och Mekk My Day som gjorde att kvällen blev ett som ett vakum i svensk musikhistoria.

Tänkte dra ett litet tips på ett band för alla er som diggar Hälsingsk "Vadskavigöramedlivet" punk. The Hunks är ett band från Näsviken som gör musik om främst könsorgan, Europa och Bergsjö. Bandet har lite av en Grunge attityd som man nog bara kan ha i Näsviken och texterna skulle kunna tillhöra vilken kreddig amerikansk MC som helst. Näsviken som borde bli Sveriges Graceland med tanke på att Tomas Brolin är född där och spelade sina första matcher på Koåkerns IP

Några av deras hits:

" Jag är dum i huve och bor i Europa
Jag är smart i huve och bor i Asien"

" Jag ska flytta in till Bergsjö och där ska jag skaffa mig en kar"

http://www.myspace.com/thehunks4ever


Crazy moterfucker called Ice Cube from the gang Niggers with attitude




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar