torsdag, april 16, 2009

Stormåns TOPP 6

Det ringer i Simon Stormåns öron:

Word - throw me a bone (myspace.com/morethanword)
- johan från skellefteå har först hörts i radio lxmbrg, här med en Dr. Kosmos.
den 23E maj skakar de tass med gorillan, dum om man missar.

Beyonce - halo (myspace.com/beyonce)
- varje 'haloooouuo' som avslutar ref kliar mina trevlighets-knölar som inget annat.

MFMB - I would give it to anyone (myspace.com/thisismfmb)
- har ni hört en så smaskig virvel stoltheterna skruvat dit? och jag vet ej vad Viktor vill ge, perfekt på E4an.

Peter, Björn and John - Nothing To Worry About (myspace.com/peterbjornandjohn)
- produktionspoppp i det bästa strålkastarljuset. fan den här ville jag ha gjort!!!

The KLF - Justified and Ancient (myspace.com/theklf324)
- telefonröstrap, egyptiskagudinnor och ett klister till ljudbild var det jag väntade på med vhsn på rec/pause i hobbyrummet som nioåring och det är fan så bra fortf.
Videon är som topping på låten och innehåller bara ngt gram mer
postmodern erotik än vad jag kunde tillgodogöra mig.

Frida Hyvönen - London! (myspace.com/fridahyvonen)
- norrlands bästa röst (bredvid johans) och 'the fearless vampire killers'-körerna ligger där som ett lätt djuphavseko genom hela Silence Is Wild cdn.

Bubblare:
Hockeyorgeln- Stanley Cup (myspace.com/themontrealcanadians)
- det är klassiskt mellan Canadiens och Bruins i dagarna och nätterna delas i 2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar