tisdag, mars 31, 2009

Vacuumpump.


Natten börjar bli påtaglig, och inspirationen börjar flöda. Som så många gånger förr förundras jag av hur man blir så företagsam om natten. Längre ner i detta inlägg kommer ni att få läsa ett konstverk, vilket egentligen är den enda anledningen till att jag skriver detta inlägg.

Men för att få en BBC-relevansstämpel, så tar jag tillfället i akt och ber er om hjälp att rösta in Leffe PMusikpriset gävleborgs topplista. Jag vet att det är drygt att rösta på band till tävlingar, men jag hoppas att ni har hjärta att se förbi det och hjälpa indiepopens framfart i det snart metall/rixfmpop dränkta gävleborg.

Gå in här för att rösta:

http://www.sr.se/cgi-bin/gavleborg/program/index.asp?ProgramID=3288&preview=db

Tack på förhand!

Lite "fun facts" kan också vara att
absolutnoise.blogspot.com skrev lite om Delacroix häromdagen.

Nu har jag fanimej fyllt kvoten.

Dadaism av Nils Axman till David E Norman.
(ett bidrag till denna blogg som endast kan klassas som något högst oroväckande)
Jag är en stor tennisboll, en riktig röd jävla tennisboll. Jag älskar det, jag gnider in mig själv in dess otympliga aura och leker att jag är en mutter i hjulet som gud valde att kalla jorden. Svanens synliga taggar är ej de taggar jag begär. Mycket kan sägas om min logik. Men fel, det är den. Kvasisurrealistiska tankar om korv med bröd, det är mitt liv. 4 life.

(inlägget skrivet av axman)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar